Izobraževalni filmi kot del učnega gradiva za ranljive ciljne skupine
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.19.4.58-69Ključne besede:
izobraževalni film, avdio gradivo, zvočnica, učni pripomočki, učila, multimedijski pristopPovzetek
V prispevku predstavljamo teoretične poglede na učna gradiva v obliki video ali zvočnega zapisa za odrasle, ki so posebej didaktično obdelana. Opredeljujemo tudi ožji pojem izobraževalni film kot zaokroženo video gradivo, ki je didaktično strukturirano in ima v svoji zasnovi in izvedbi vnaprej določene izobraževalne cilje. Uporabo izraza »film« namesto besede »video«v tem primeru utemeljuje pogoj, ki ga mora izpolniti takšno gradivo, in sicer, da je to vsebinsko celosten, zaokrožen izdelek in ne zgolj priložnostni video posnetek. V sklepnem delu nanizamo tudi ugotovitve, nastale na podlagi izkušenj iz prakse slovenskih izobraževalcev ranljivih skupin odraslih s takimi didaktičnimi gradivi.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
30. 12. 2013
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Izobraževalni filmi kot del učnega gradiva za ranljive ciljne skupine. (2013). Andragoška Spoznanja, 19(4), 58-69. https://doi.org/10.4312/as.19.4.58-69