Izobraževalni filmi kot del učnega gradiva za ranljive ciljne skupine

Avtorji

  • Petra Javrh Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.4.58-69

Ključne besede:

izobraževalni film, avdio gradivo, zvočnica, učni pripomočki, učila, multimedijski pristop

Povzetek

V prispevku predstavljamo teoretične poglede na učna gradiva v obliki video ali zvočnega zapisa za odrasle, ki so posebej didaktično obdelana. Opredeljujemo tudi ožji pojem izobraževalni film kot zaokroženo video gradivo, ki je didaktično strukturirano in ima v svoji zasnovi in izvedbi vnaprej določene izobraževalne cilje. Uporabo izraza »film« namesto besede »video«v tem primeru utemeljuje pogoj, ki ga mora izpolniti takšno gradivo, in sicer, da je to vsebinsko celosten, zaokrožen izdelek in ne zgolj priložnostni video posnetek. V sklepnem delu nanizamo tudi ugotovitve, nastale na podlagi izkušenj iz prakse slovenskih izobraževalcev ranljivih skupin odraslih s takimi didaktičnimi gradivi.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

30. 12. 2013

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Izobraževalni filmi kot del učnega gradiva za ranljive ciljne skupine. (2013). Andragoška Spoznanja, 19(4), 58-69. https://doi.org/10.4312/as.19.4.58-69