Družbene spremembe in vseživljenjsko učenje

Avtorji

  • Borut Mikulec Center RS za poklicno izobraževanje

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.4.70-79

Ključne besede:

emancipacija, globalizacija, individualizacija, pozna moderna, vseživljenjsko učenje

Povzetek

V prispevku analiziramo družbene spremembe, ki jih prinašajo procesi globalizacije, kapitalizem, individualizem in pozna moderna. Na podlagi teh sprememb pojasnjujemo premik v politiki izobraževanja odraslih, za katerega je odgovorna država in je v funkciji demokratizacije družbe, v politiko vseživljenjskega učenja kot pripravo odraslih za potrebe trga dela, pri čemer so odrasli sami odgovorni za svoj razvoj in življenjske izbire. Ob tako razumljeni politiki vseživljenjskega učenja se sprašujemo, ali je mogoča emancipacija odraslih onkraj zahtev trga po lastnem opolnomočenju.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

30.12.2013

Kako citirati

Mikulec, B. (2013). Družbene spremembe in vseživljenjsko učenje. Andragoška Spoznanja, 19(4), 70–79. https://doi.org/10.4312/as.19.4.70-79

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>