O povezljivosti elementov različnih načinov učenja, metod in znanja

Avtorji

  • Dušana Findeisen Slovenska univerza za tretje življenjsko obdobje

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.4.90-95

Ključne besede:

učenje s poskusi in napakami, nedirektivno učenje, metoda, izobraževanje odraslih, film

Povzetek

Avtorica uvodoma predstavi, kako različni teoretiki izobraževanja odraslih obravnavajo metode, nato pa proučuje vrednost in povezljivost posameznih elementov »učenja s poskusi in napakami« in »nedirektivnega učenja«. Tako kot so metode eklektične, razmišlja avtorica, so lahko eklektični tudi načini učenja. Avtorica ilustrira svojo hipotetično trditev z analizo »antimetode« francoskega režiserja Mauricea Pialata in jo kontrastira z metodo/metodami, kjer je zakoličen cilj in je zakoličena pot, kjer gre za vnaprej postavljen, v zaporedne sekvence urejen proces, kakršnega najpogosteje srečujemo pri snemanju filma po scenariju, režiranju gledališke predstave, v izobraževanju odraslih. Avtorica opozori na to, da je tudi učenje veščin (kako nekaj naredimo) povezano z učenjem o tem, »kako biti«, in nazadnje tudi, da metoda ne more služiti vsiljevanju znanja in resnice, saj se tako rušijo okoliščine, ki omogočajo pridobivanje ali ustvarjanje znanja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

30. 12. 2013

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

O povezljivosti elementov različnih načinov učenja, metod in znanja. (2013). Andragoška Spoznanja, 19(4), 90-95. https://doi.org/10.4312/as.19.4.90-95

Podobni članki

1-10 od 713

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>