Pogovorimo se o nasilju

Avtorji

  • Monika Govekar Okoliš Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Vesna Podgornik Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/as/18239

Ključne besede:

Pedagoško-andragoški dnevi

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Literatura

Brečko, D. (2020). Mobing – prepoznajte in ukrepajte. Planet GV.

Delors, J., Al Mufti, I., Isao, A., Carneiro, R., Chung, F., Geremek, B., Gorham, W., Kornhauser, A., Manley, M., Padrón Quero, M., Savane, M. A., Singh, K., Stavenhagen, R., Myong, W. S. in Zhou, N. (1998). Učenje: blago u nama. Eduka.

Hargreaves, A. (2003). Teaching in the knowledge society: Education in the age of insecurity. Teachers College Press.

Košir, K. (2024). Učiteljeva uglašenost kot pogoj za preprečevanje medvrstniškega nasilja v šoli. V V. Podgornik in M. Govekar Okoliš (ur.), Pogovorimo se o nasilju (str. 6, Pedagoško-andragoški dnevi). Oddelek za pedagogiko in andragogiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani.

Kroflič, R. (2024). Z nasiljem proti nasilju? V V. Podgornik in M. Govekar Okoliš (ur.), Pogovorimo se o nasilju (str. 4, Pedagoško-andragoški dnevi). Oddelek za pedagogiko in andragogiko, Filozofska fakulteta Univerza v Ljubljani.

Mitchell, C. in Sackney, L. (2000). Profound improvement: Building capacity for a learning community. Swets & Zeitlinger.

Pavlović Breneselović, D. (2015). Gde stanuje kvalitet, knjiga 2. Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta, Univerzitet u Beogradu.

Radulović, L. in Jovanović, O. (2024). Kriza v šoli in šola v krizi: Primer beograjske šole »Vladislav Ribnikar«. V V. Podgornik in M. Govekar Okoliš (ur.), Pogovorimo se o nasilju (str. 8, Pedagoško-andragoški dnevi). Oddelek za pedagogiko in andragogiko, Filozofska fakulteta Univerza v Ljubljani.

Volk, A. A., Veenstra, R. in Espelage, D. L. (2017). So you want to study bullying? Recommendations to enhance the validity, transparency, and comparability of bullying research. Aggression and Violent Behavior, 36, 34–43. https://doi.org/10.1016/j.avb.2017.07.003

Yeager, D. S., Fong, C. J., Lee, H. Y. in Espelage, D. L. (2015). Declines in efficacy of antibullying programs among older adolescents: Theory and a three-level meta-analysis. Journal of Applied Developmental Psychology, 37, 36–51. https://doi.org/10.1016/j.appdev.2014.11.005

Yoon, J., Bauman, S. in Corcoran, C. (2020). Role of adults in prevention and intervention of peer victimization. V L. H. Rosen, S. R. Scott in S. Y. Kim (ur.), Bullies, victims, and bystanders: Understanding child and adult participant vantage points (str. 179–212). Palgrave Macmillan.

Zimbardo, P. (2007). The Lucifer Effect: Understanding how good people turn evil. Random House.

Prenosi

Objavljeno

9. 04. 2024

Kako citirati

Pogovorimo se o nasilju. (2024). Andragoška Spoznanja, 30(1), 171-176. https://doi.org/10.4312/as/18239

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>