Presegati meje, presegati sebe

Authors

  • Maja Furlan

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.1.3-5

Abstract

Ko sem prejela vabilo k pisanju uvodnika, si nisem predstavljala, kako zelo blizu mi bo tema, ki se kaže v ozadju vsakega od člankov v tej številki. V mislih imam meje. Meje, ki otežijo ali celo ustavijo osebni, strokovni, raziskovalni razvoj. In te iste meje so hkrati lahko potencial za razvoj. Mirno lahko rečem, da živim življenje, v katerem imajo meje posebno vlogo, saj so stalnica tako v mojem vsakdanjem kot poklicnem življenju. Živim na črti med Slovenijo in Portugalsko. Ta črta se občasno spremeni v trikotnik, ko se vključi še kakšna tretja država. Morda zaradi pogostih potovanj, morda zaradi življenjskega sloga ‒ se je zame ves ta politični prostor zlil v enega samega ‒ geografskega, ki je opredeljen z raznolikostjo pokrajine in kulture in ne z mejami. Ni ločnice med tukaj in tam, je samo tukaj in zdaj.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

26. 04. 2014

Issue

Section

Editorial

How to Cite

Furlan, M. (2014). Presegati meje, presegati sebe. Studies in Adult Education and Learning, 20(1), 3-5. https://doi.org/10.4312/as.20.1.3-5