Presegati meje, presegati sebe

Avtorji

  • Maja Furlan

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.1.3-5

Povzetek

Ko sem prejela vabilo k pisanju uvodnika, si nisem predstavljala, kako zelo blizu mi bo tema, ki se kaže v ozadju vsakega od člankov v tej številki. V mislih imam meje. Meje, ki otežijo ali celo ustavijo osebni, strokovni, raziskovalni razvoj. In te iste meje so hkrati lahko potencial za razvoj. Mirno lahko rečem, da živim življenje, v katerem imajo meje posebno vlogo, saj so stalnica tako v mojem vsakdanjem kot poklicnem življenju. Živim na črti med Slovenijo in Portugalsko. Ta črta se občasno spremeni v trikotnik, ko se vključi še kakšna tretja država. Morda zaradi pogostih potovanj, morda zaradi življenjskega sloga ‒ se je zame ves ta politični prostor zlil v enega samega ‒ geografskega, ki je opredeljen z raznolikostjo pokrajine in kulture in ne z mejami. Ni ločnice med tukaj in tam, je samo tukaj in zdaj.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

26.04.2014

Kako citirati

Furlan, M. (2014). Presegati meje, presegati sebe. Andragoška Spoznanja, 20(1), 3–5. https://doi.org/10.4312/as.20.1.3-5

Številka

Rubrike

Uvodnik

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)