Presegati meje, presegati sebe
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.1.3-5Abstract
Ko sem prejela vabilo k pisanju uvodnika, si nisem predstavljala, kako zelo blizu mi bo tema, ki se kaže v ozadju vsakega od člankov v tej številki. V mislih imam meje. Meje, ki otežijo ali celo ustavijo osebni, strokovni, raziskovalni razvoj. In te iste meje so hkrati lahko potencial za razvoj. Mirno lahko rečem, da živim življenje, v katerem imajo meje posebno vlogo, saj so stalnica tako v mojem vsakdanjem kot poklicnem življenju. Živim na črti med Slovenijo in Portugalsko. Ta črta se občasno spremeni v trikotnik, ko se vključi še kakšna tretja država. Morda zaradi pogostih potovanj, morda zaradi življenjskega sloga ‒ se je zame ves ta politični prostor zlil v enega samega ‒ geografskega, ki je opredeljen z raznolikostjo pokrajine in kulture in ne z mejami. Ni ločnice med tukaj in tam, je samo tukaj in zdaj.Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
26. 04. 2014
Issue
Section
Editorial
How to Cite
Furlan, M. (2014). Presegati meje, presegati sebe. Studies in Adult Education and Learning, 20(1), 3-5. https://doi.org/10.4312/as.20.1.3-5