Stališča in predsodki o študentih s posebnimi potrebami
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.1.75-86Ključne besede:
študenti s posebnimi potrebami, stališča, prepričanja, predsodki, stereotipiPovzetek
Študenti s posebnimi potrebami so pomembna manjšinska skupina znotraj študentske populacije, ki jo pogosto spremljajo negativna stališča in predsodki. Ti se neposredno ali posredno kažejo v odnosu visokošolskih institucij in njihovih zaposlenih do študentov s posebnimi potrebami. Odnos in posledično vedenje močno vplivata na to, ali bo izkušnja študentov s posebnimi potrebami v visokem šolstvu pozitivna ali negativna, zato je poznavanje stališč in predsodkov ključnega pomena za ustvarjanje celostne slike o študentih s posebnimi potrebami. V prispevku se zato podrobneje ukvarjamo s stališči in predsodki o študentih s posebnimi potrebami, pri čemer se sprašujemo, kakšna so, kako se kažejo, zakaj so pogosto negativna ter katere dejavnike velja upoštevati pri njihovem spreminjanju.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
26. 04. 2014
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Rebolj, A. B. (2014). Stališča in predsodki o študentih s posebnimi potrebami. Andragoška Spoznanja, 20(1), 75-86. https://doi.org/10.4312/as.20.1.75-86