Stališča in predsodki o študentih s posebnimi potrebami

Avtorji

  • Adrijana Biba Rebolj doktorska študentka Filozofske fakultete

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.1.75-86

Ključne besede:

študenti s posebnimi potrebami, stališča, prepričanja, predsodki, stereotipi

Povzetek

Študenti s posebnimi potrebami so pomembna manjšinska skupina znotraj študentske populacije, ki jo pogosto spremljajo negativna stališča in predsodki. Ti se neposredno ali posredno kažejo v odnosu visokošolskih institucij in njihovih zaposlenih do študentov s posebnimi potrebami. Odnos in posledično vedenje močno vplivata na to, ali bo izkušnja študentov s posebnimi potrebami v visokem šolstvu pozitivna ali negativna, zato je poznavanje stališč in predsodkov ključnega pomena za ustvarjanje celostne slike o študentih s posebnimi potrebami. V prispevku se zato podrobneje ukvarjamo s stališči in predsodki o študentih s posebnimi potrebami, pri čemer se sprašujemo, kakšna so, kako se kažejo, zakaj so pogosto negativna ter katere dejavnike velja upoštevati pri njihovem spreminjanju.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

26.04.2014

Kako citirati

Rebolj, A. B. (2014). Stališča in predsodki o študentih s posebnimi potrebami. Andragoška Spoznanja, 20(1), 75–86. https://doi.org/10.4312/as.20.1.75-86

Številka

Rubrike

Članki