Refleksija o reorganizaciji državljanske vzgoje in izobraževanja z dramsko metodo
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.1.87-94Ključne besede:
drama, drama v izobraževanju, državljanska vzgoja in izobraževanjePovzetek
Razprava analizira razmerje med državljansko vzgojo in izobraževanjem ter dramsko metodo. Predlaga, da se v izobraževalne programe za razvijanje dejavnega državljanstva in demokratičnih odnosov vključi dramska metoda kot ena od celostnih dejavnosti ter tako reorganizira izobraževanje za dejavno državljanstvo. Avtorica gradi konceptualni okvir za razmislek o drami (dramski metodi) kot delu državljanskega izobraževanja s primerjavo med programi v Evropi in Turčiji. V sklepnem delu so predstavljene značilnosti dramske metode ter nakazan nadaljnji razvoj povezovanja med dramsko metodo in izobraževanjem.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
26.04.2014
Kako citirati
Özbek, G. (2014). Refleksija o reorganizaciji državljanske vzgoje in izobraževanja z dramsko metodo. Andragoška Spoznanja, 20(1), 87–94. https://doi.org/10.4312/as.20.1.87-94
Številka
Rubrike
Članki