Samoevalvacija kakovosti izobraževanja odraslih

Avtorji

  • Tanja Možina Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.2.68-77

Ključne besede:

izobraževanje odraslih, kakovost, samoevalvacija

Povzetek

Članek je drugi v vrsti prispevkov o vprašanjih kakovosti izobraževanja odraslih in modelu POKI (Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje), ki ga je razvil Andragoški center Slovenije in se v praksi uporablja od leta 2001. V prejšnji številki Andragoških spoznanj smo predstavili model za samoevalvacijo izobraževanja odraslih POKI, tokrat pa predstavljamo program usposabljanja, ki je namenjen članom skupin za kakovost iz izobraževalnih organizacij, ki model uporabljajo v svoji organizaciji. V članku smo namenili posebno pozornost učno-ciljnemu in procesnemu načinu načrtovanja in izpeljave usposabljanja. Predstavljamo temeljne cilje, vsebine programa in način njegove izpeljave, spregovorimo pa tudi o njegovi evalvaciji.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2007

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Možina, T. (2007). Samoevalvacija kakovosti izobraževanja odraslih. Andragoška Spoznanja, 13(2), 68-77. https://doi.org/10.4312/as.13.2.68-77