Samoevalvacija kakovosti izobraževanja odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.13.2.68-77Ključne besede:
izobraževanje odraslih, kakovost, samoevalvacijaPovzetek
Članek je drugi v vrsti prispevkov o vprašanjih kakovosti izobraževanja odraslih in modelu POKI (Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje), ki ga je razvil Andragoški center Slovenije in se v praksi uporablja od leta 2001. V prejšnji številki Andragoških spoznanj smo predstavili model za samoevalvacijo izobraževanja odraslih POKI, tokrat pa predstavljamo program usposabljanja, ki je namenjen članom skupin za kakovost iz izobraževalnih organizacij, ki model uporabljajo v svoji organizaciji. V članku smo namenili posebno pozornost učno-ciljnemu in procesnemu načinu načrtovanja in izpeljave usposabljanja. Predstavljamo temeljne cilje, vsebine programa in način njegove izpeljave, spregovorimo pa tudi o njegovi evalvaciji.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2007
Kako citirati
Možina, T. (2007). Samoevalvacija kakovosti izobraževanja odraslih. Andragoška Spoznanja, 13(2), 68–77. https://doi.org/10.4312/as.13.2.68-77
Številka
Rubrike
Za boljšo prakso