Izobraževanje za preprečevanje poklicne izgorelosti

Avtorji

  • Jana Nusdorfer

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.2.78-88

Ključne besede:

poklicna izgorelost, postmoderna, delo, čustvena inteligenca, supervizija, izobraževanje

Povzetek

V prispevku želimo pokazati, da na nastanek poklicne izgorelosti vplivajo tako družbene in kulturne spremembe kot tudi čustva (čustvena inteligentnost) posameznika. Predstavimo možne načine preprečevanja nastajanja poklicne izgorelosti na individualni in organizacijski ravni, ki so lahko del izobraževalnih dejavnosti. Odrasli bi se morali naučiti prepoznavati svoje doživljanje in vedenje v stresnih okoliščinah ter razviti strategije, ki bi preprečevale nastanek izgorelosti. Ugotovitve bodo lahko služile pri oblikovanju in načrtovanju izobraževalnih programov.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2007

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Izobraževanje za preprečevanje poklicne izgorelosti. (2007). Andragoška Spoznanja, 13(2), 78-88. https://doi.org/10.4312/as.13.2.78-88

Podobni članki

1-10 od 578

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)