Nove paradigme vseživljenjskega izobraževanja

Avtorji

  • Ana Krajnc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.4.10-27

Ključne besede:

paradigma vseživljenjskega izobraževanja, teorija vseživljenjskega izobraževanja, reforme, osebnostni razvoj

Povzetek

Po starih ustaljenih poteh šolanja ni mogoče več zadovoljevati sproti se porajajočih potreb po znanju v postindustrijski družbi. Izobraževanje odraslih dopolnjuje šolsko izobrazbo in nadaljuje izobraževanje na vseh področjih družbenega življenja. V najrazvitejših državah so se že pojavili prvi znaki novega načina preživetja v poindustrijski družbi. Z razvojem nove računalniško vodene tehnologije in pravo eksplozijo znanosti je klasična industrijska proizvodnja začela opozarjati na svoj zaton. Pokazali so se novi trendi in kvantiteto proizvodnje je vedno bolj nadomeščala kvaliteta. Eden od zelo očitnih trendov je bil vedno večji razkorak med delom in šolo. Države so zapovrstjo izvedle več šolskih reform z namenom, da bi proizvodnjo in šolanje spet približale. Toda novih paradigem vseživljenjskega izobraževanja ni več moč zaustaviti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

01.12.2007

Kako citirati

Krajnc, A. (2007). Nove paradigme vseživljenjskega izobraževanja. Andragoška Spoznanja, 13(4), 10–27. https://doi.org/10.4312/as.13.4.10-27

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki