Nove paradigme vseživljenjskega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.13.4.10-27Ključne besede:
paradigma vseživljenjskega izobraževanja, teorija vseživljenjskega izobraževanja, reforme, osebnostni razvojPovzetek
Po starih ustaljenih poteh šolanja ni mogoče več zadovoljevati sproti se porajajočih potreb po znanju v postindustrijski družbi. Izobraževanje odraslih dopolnjuje šolsko izobrazbo in nadaljuje izobraževanje na vseh področjih družbenega življenja. V najrazvitejših državah so se že pojavili prvi znaki novega načina preživetja v poindustrijski družbi. Z razvojem nove računalniško vodene tehnologije in pravo eksplozijo znanosti je klasična industrijska proizvodnja začela opozarjati na svoj zaton. Pokazali so se novi trendi in kvantiteto proizvodnje je vedno bolj nadomeščala kvaliteta. Eden od zelo očitnih trendov je bil vedno večji razkorak med delom in šolo. Države so zapovrstjo izvedle več šolskih reform z namenom, da bi proizvodnjo in šolanje spet približale. Toda novih paradigem vseživljenjskega izobraževanja ni več moč zaustaviti.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2007
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Krajnc, A. (2007). Nove paradigme vseživljenjskega izobraževanja. Andragoška Spoznanja, 13(4), 10-27. https://doi.org/10.4312/as.13.4.10-27