Nove paradigme vseživljenjskega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.13.4.10-27Keywords:
paradigma vseživljenjskega izobraževanja, teorija vseživljenjskega izobraževanja, reforme, osebnostni razvojAbstract
Po starih ustaljenih poteh šolanja ni mogoče več zadovoljevati sproti se porajajočih potreb po znanju v postindustrijski družbi. Izobraževanje odraslih dopolnjuje šolsko izobrazbo in nadaljuje izobraževanje na vseh področjih družbenega življenja. V najrazvitejših državah so se že pojavili prvi znaki novega načina preživetja v poindustrijski družbi. Z razvojem nove računalniško vodene tehnologije in pravo eksplozijo znanosti je klasična industrijska proizvodnja začela opozarjati na svoj zaton. Pokazali so se novi trendi in kvantiteto proizvodnje je vedno bolj nadomeščala kvaliteta. Eden od zelo očitnih trendov je bil vedno večji razkorak med delom in šolo. Države so zapovrstjo izvedle več šolskih reform z namenom, da bi proizvodnjo in šolanje spet približale. Toda novih paradigem vseživljenjskega izobraževanja ni več moč zaustaviti.Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
1. 12. 2007
Issue
Section
Scientific articles
How to Cite
Krajnc, A. (2007). Nove paradigme vseživljenjskega izobraževanja. Studies in Adult Education and Learning, 13(4), 10-27. https://doi.org/10.4312/as.13.4.10-27