Izobraževanje natakarjev za pridobivanje višjih napitnin

Avtorji

  • Andrej Raspor

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.4.70-78

Ključne besede:

proces usposabljanja, programi usposabljanja, natakarji, napitnina, kakovost, produktivnost,

Povzetek

Namen prispevka je spodbuditi natakarje k razmišljanju o pomenu programov usposabljanja za kvalitetnejšo storitev in posledično pridobivanje višjih napitnin. V članku so obširneje podani iz različnih raziskav zbrani načini za povečevanja napitnin. Cilj te raziskave je bil na enem mestu zbrati korelacije med vedenji zaposlenih na eni strani in možnostmi za povečevanje prihodka natakarjev iz napitnin. V ozadju tega cilja je bil predvsem opažen pojav, da kvalitetna storitev postavlja pogoje za povečevanje prihodkov iz napitnin. Napitnina namreč natakarjem predstavlja velik del njihovih prihodkov, zato je poznavanje načinov na njeno povečevanje še toliko pomembnejše. Seveda je poznavanje šele temelj za nadaljnje aktivnosti. Zaposlene je potrebno tudi usposobiti, da bodo tovrstne načine uporabljali pri vsakodnevnem delu z gosti. Dokazano je namreč, da tisti

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2007

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Izobraževanje natakarjev za pridobivanje višjih napitnin. (2007). Andragoška Spoznanja, 13(4), 70-78. https://doi.org/10.4312/as.13.4.70-78

Podobni članki

1-10 od 226

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.