Učenje po metodi AVS

Avtorji

  • Karmen Špilek Štumberger

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.1.1-2.37-38

Povzetek

Ker se učimo vse življenje, so učne metode in. pristopi zelo pomembni. Osrednja tema članka je sugestopedija in njen pomen za učenje odraslih. Georgie Lozanov je sugestopedijo utemeljil že leta 1960 kot del sugestologije, ki je temeljila na uporabi hetero- in avtosugestije v izobraževanju. Temelj sugestopedije je, da se mora posameznik znebiti svojih notanjih zavor in doživeti popuščanje napetosti. Sugestopedija ponuja različne tehnike za aktiviranje neizkoriščenih možganskih in telesnih sposobnosti. Pomembno je tudi vplivanje na podzavest z zvokom, besedami, recitacijo ali opazovanjem barv. Vse to naj bi povečevalo sposobnost pomnenja in izboljšalo koncentracijo. Metoda A VS je kombinacija tradicionalnih in avdiovizualnih metod in tehnik ter sprostitvenih tehnik, izpeljanih iz sugestopedije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

31.12.1995

Kako citirati

Špilek Štumberger, K. (1995). Učenje po metodi AVS. Andragoška Spoznanja, 1(1-2), 37–38. https://doi.org/10.4312/as.1.1-2.37-38

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)