Učenje po metodi AVS
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.1.1-2.37-38Povzetek
Ker se učimo vse življenje, so učne metode in. pristopi zelo pomembni. Osrednja tema članka je sugestopedija in njen pomen za učenje odraslih. Georgie Lozanov je sugestopedijo utemeljil že leta 1960 kot del sugestologije, ki je temeljila na uporabi hetero- in avtosugestije v izobraževanju. Temelj sugestopedije je, da se mora posameznik znebiti svojih notanjih zavor in doživeti popuščanje napetosti. Sugestopedija ponuja različne tehnike za aktiviranje neizkoriščenih možganskih in telesnih sposobnosti. Pomembno je tudi vplivanje na podzavest z zvokom, besedami, recitacijo ali opazovanjem barv. Vse to naj bi povečevalo sposobnost pomnenja in izboljšalo koncentracijo. Metoda A VS je kombinacija tradicionalnih in avdiovizualnih metod in tehnik ter sprostitvenih tehnik, izpeljanih iz sugestopedije.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
31.12.1995
Kako citirati
Špilek Štumberger, K. (1995). Učenje po metodi AVS. Andragoška Spoznanja, 1(1-2), 37–38. https://doi.org/10.4312/as.1.1-2.37-38
Številka
Rubrike
Članki