Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v evropi in pri nas

Authors

  • Monika Požek

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.1.103-105

Abstract

Posebne potrebe, oviranost, invalidnost, hendikepiranost, primanjkljaji in kar je še podobnih oznak – čeprav poznana in vsenavzoča stvarnost v našem vsakdanu – še vedno zbudijo pozornost in pritegnejo poglede. Ali ples lahko pomaga spremeniti identiteto invalida, ki ima prizvok »primanjkljaja«, »manka«, »nepolnega«, in ali lahko inkluzivno plesno izobraževanje izboljša komunikacijo med invalidno in neinvalidno skupnostjo?

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

26. 04. 2014

Issue

Section

Reports, Replies, Reviews

How to Cite

Požek, M. (2014). Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v evropi in pri nas. Studies in Adult Education and Learning, 20(1), 103-105. https://doi.org/10.4312/as.20.1.103-105