Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v evropi in pri nas
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.1.103-105Povzetek
Posebne potrebe, oviranost, invalidnost, hendikepiranost, primanjkljaji in kar je še podobnih oznak – čeprav poznana in vsenavzoča stvarnost v našem vsakdanu – še vedno zbudijo pozornost in pritegnejo poglede. Ali ples lahko pomaga spremeniti identiteto invalida, ki ima prizvok »primanjkljaja«, »manka«, »nepolnega«, in ali lahko inkluzivno plesno izobraževanje izboljša komunikacijo med invalidno in neinvalidno skupnostjo?Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
26.04.2014
Kako citirati
Požek, M. (2014). Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v evropi in pri nas. Andragoška Spoznanja, 20(1), 103–105. https://doi.org/10.4312/as.20.1.103-105
Številka
Rubrike
Poročila, odmevi, ocene