Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v evropi in pri nas
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.1.103-105Abstract
Posebne potrebe, oviranost, invalidnost, hendikepiranost, primanjkljaji in kar je še podobnih oznak – čeprav poznana in vsenavzoča stvarnost v našem vsakdanu – še vedno zbudijo pozornost in pritegnejo poglede. Ali ples lahko pomaga spremeniti identiteto invalida, ki ima prizvok »primanjkljaja«, »manka«, »nepolnega«, in ali lahko inkluzivno plesno izobraževanje izboljša komunikacijo med invalidno in neinvalidno skupnostjo?Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
26. 04. 2014
Issue
Section
Reports, Replies, Reviews
How to Cite
Požek, M. (2014). Plesno izobraževanje za invalide in ljudi s posebnimi potrebami ali brez njih - inkluzivni ples v evropi in pri nas. Studies in Adult Education and Learning, 20(1), 103-105. https://doi.org/10.4312/as.20.1.103-105