Vključenost in ovire pri izobraževanju odraslih v evropski uniji ob začetku gospodarske recesije

Avtorji

  • Dejan Hozjan Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
  • Nina Krmac Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.2.7-21

Ključne besede:

izobraževanje odraslih, gospodarska recesija, vključevanje v izobraževanje, ovire v izobraževanju, Evropska unija

Povzetek

Gospodarska recesija je pomembno zaznamovala življenje prebivalcev Evropske unije. Od leta 2008, ko se pojavijo prvi znaki recesije, sta se povečali brezposlenost in revščina v večini članic Evropske unije. Številni evropski in nacionalni strateški dokumenti so kot enega ključnih neekonomskih instrumentov izhoda iz recesije omenjali vlaganje v izobraževanje. Prepričanje politikov o pomembni vlogi izobraževanja pri reševanju gospodarske recesije pa odpira vprašanje o dejanskih spremembah na tem področju. V prispevku je na eni strani prikazano razumevanje vloge izobraževanja odraslih pri gospodarskem razvoju v evropskih strateških dokumentih in na drugi strani vključenost odraslih v izobraževanje in ovire pri tem ob začetku gospodarske recesije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12.08.2014

Kako citirati

Hozjan, D., & Krmac, N. (2014). Vključenost in ovire pri izobraževanju odraslih v evropski uniji ob začetku gospodarske recesije. Andragoška Spoznanja, 20(2), 7–21. https://doi.org/10.4312/as.20.2.7-21

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)