Pomen dejavnega in odgovornega državljana za razvoj politike

Avtorji

  • Anamarija Mežan Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.2.87-95

Ključne besede:

politika, dejavno državljanstvo, izobraževanje, izobražen državljan, dolžnost, odgovornost

Povzetek

Nerazumevanje politike, politična odtujenost ter apatija državljanov in državljank so najpogostejši vzorci, ki jih lahko zaznavamo, ko se lotevamo raziskovanja tako širokega področja, kot je politika. Prvi del članka namenjamo razmišljanju o drugačnem dojemanju in razlaganju politike, s katerima bi lahko spremenili zgoraj naštete vzorce. Zato predstavljamo koncepte nekaterih pomembnih teoretikov na področju politične znanosti – Aristotela, Jeana Jacquesa Rousseauja in Hannah Arendt, ki politiko pojmujejo kot središče življenja pri vseh pripadnikih neke družbe. V drugem delu razmišljamo o vlogi izobraževanja in izobraženih državljanov, v zadnjem delu pa navajamo nekaj konkretnih predlogov za morebitne spremembe.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12.08.2014

Kako citirati

Mežan, A. (2014). Pomen dejavnega in odgovornega državljana za razvoj politike. Andragoška Spoznanja, 20(2), 87–95. https://doi.org/10.4312/as.20.2.87-95

Številka

Rubrike

Članki