Pomen dejavnega in odgovornega državljana za razvoj politike
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.2.87-95Ključne besede:
politika, dejavno državljanstvo, izobraževanje, izobražen državljan, dolžnost, odgovornostPovzetek
Nerazumevanje politike, politična odtujenost ter apatija državljanov in državljank so najpogostejši vzorci, ki jih lahko zaznavamo, ko se lotevamo raziskovanja tako širokega področja, kot je politika. Prvi del članka namenjamo razmišljanju o drugačnem dojemanju in razlaganju politike, s katerima bi lahko spremenili zgoraj naštete vzorce. Zato predstavljamo koncepte nekaterih pomembnih teoretikov na področju politične znanosti – Aristotela, Jeana Jacquesa Rousseauja in Hannah Arendt, ki politiko pojmujejo kot središče življenja pri vseh pripadnikih neke družbe. V drugem delu razmišljamo o vlogi izobraževanja in izobraženih državljanov, v zadnjem delu pa navajamo nekaj konkretnih predlogov za morebitne spremembe.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
12. 08. 2014
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Mežan, A. (2014). Pomen dejavnega in odgovornega državljana za razvoj politike. Andragoška Spoznanja, 20(2), 87-95. https://doi.org/10.4312/as.20.2.87-95