Neformalno učenje oseb z nezgodno pridobljeno možgansko poškodbo: ko ti prometna nesreča spremeni življenje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.2.103-108Ključne besede:
učenje, možganska poškodba, izkustveno učenje, neformalno izobraževanjePovzetek
Avtor na podlagi svoje izkušnje učenja in izobraževanja po nezgodno pridobljeni možganski poškodbi opisuje značilnosti izobraževalne prakse. Posledice poškodbe možganov zelo spremenijo življenje poškodovanega in njegovih najbližjih. Po možganski poškodbi se morajo ljudje znova naučiti različnih veščin. Proces učenja je povezan z delovno in govorno terapijo, fizioterapijo ter psihoterapijo. Učenje in izobraževanje, ki spodbujata razvoj novega znanja, veščin, identitete, je treba prilagoditi posamezniku, kajti vsaka poškodba se kaže na drugačen način. V drugem delu so prikazane nekatere možnosti za neformalno izobraževanje v različnih organizacijah.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
12. 08. 2014
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Klemenc, T. (2014). Neformalno učenje oseb z nezgodno pridobljeno možgansko poškodbo: ko ti prometna nesreča spremeni življenje. Andragoška Spoznanja, 20(2), 103-108. https://doi.org/10.4312/as.20.2.103-108