Neformalno učenje oseb z nezgodno pridobljeno možgansko poškodbo: ko ti prometna nesreča spremeni življenje

Avtorji

  • Tomaž Klemenc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.2.103-108

Ključne besede:

učenje, možganska poškodba, izkustveno učenje, neformalno izobraževanje

Povzetek

Avtor na podlagi svoje izkušnje učenja in izobraževanja po nezgodno pridobljeni možganski poškodbi opisuje značilnosti izobraževalne prakse. Posledice poškodbe možganov zelo spremenijo življenje poškodovanega in njegovih najbližjih. Po možganski poškodbi se morajo ljudje znova naučiti različnih veščin. Proces učenja je povezan z delovno in govorno terapijo, fizioterapijo ter psihoterapijo. Učenje in izobraževanje, ki spodbujata razvoj novega znanja, veščin, identitete, je treba prilagoditi posamezniku, kajti vsaka poškodba se kaže na drugačen način. V drugem delu so prikazane nekatere možnosti za neformalno izobraževanje v različnih organizacijah.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12.08.2014

Kako citirati

Klemenc, T. (2014). Neformalno učenje oseb z nezgodno pridobljeno možgansko poškodbo: ko ti prometna nesreča spremeni življenje. Andragoška Spoznanja, 20(2), 103–108. https://doi.org/10.4312/as.20.2.103-108

Številka

Rubrike

Članki