Možina, T. in Klemenčič, S.: Kazalniki kakovosti v izobraževanju odraslih (ACS, 2013)

Avtorji

  • Bernarda Mori Rudolf MOCIS, Center za izobraževanje odraslih Slovenj Gradec

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.2.117-118

Povzetek

V sodobni kulturi je zaradi hitrega razvoja znanja potrebno stalno dopolnjevanje znanja, zato je vedno večje povpraševanje po izobraževalnih programih, ti pa so lahko bolj ali manj kakovostni. Presojanje in razvijanje kakovosti tako vse bolj postaja stalnica oziroma način dela in razmišljanja zaposlenih v izobraževalnih in drugih organizacijah, ki opravljajo dejavnost izobraževanja odraslih. Če želijo tovrstne ustanove izpolnjevati svojo vizijo in poslanstvo, so zavezane k temu, da kakovost svojega dela na različnih ravneh nenehno preverjajo in izboljšujejo. Za spremljanje kakovosti pa potrebujejo ustrezna orodja in dogovorjene kazalnike.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12. 08. 2014

Številka

Rubrika

Knjižne novosti

Kako citirati

Možina, T. in Klemenčič, S.: Kazalniki kakovosti v izobraževanju odraslih (ACS, 2013). (2014). Andragoška Spoznanja, 20(2), 117-118. https://doi.org/10.4312/as.20.2.117-118