Z ramo ob rami? Moškost in neformalno učenje v kasnejšem življenju
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.3.27-29Ključne besede:
izobraževanje odraslih, neformalno učenje, skupnost, učenje moških, starejši odrasliPovzetek
Čeprav se portugalski raziskovalci vse bolj zanimajo za raziskovanje procesov staranja, potrebam starejših državljanov v kontekstu izobraževanja odraslih še vedno ni bilo namenjene dovolj pozornosti. Hkrati se le malo raziskav osredotoča na neformalno učenje, čeprav diskurz o omenjeni temi poteka že precej časa. V okviru projekta OMAL smo želeli narediti prvi korak k raziskovanju učenja starejših moških v skupnosti, kar je zahtevalo teoretsko raziskavo problematike moškosti. V članku predstavljam rezultate dveh študij primera, ki sta povezani z ribolovom. Naše ugotovitve so prispevale nekaj zanimivih komentarjev o pomenu neformalnega učenja, simbolnih prostorov v skupnosti, poleg tega pa tudi nekaj obetavnih odgovorov na vprašanja, povezana s problematiko moškosti. Naše začasne sklepne ugotovitve bodo pripomogle k nadaljnji usmeritvi raziskovalnih naporov.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.11.2014 — posodobljeno 08.04.2022
Kako citirati
Fragoso, A., Ricardo, R., Tavares, N., & Coelho, A. (2022). Z ramo ob rami? Moškost in neformalno učenje v kasnejšem življenju. Andragoška Spoznanja, 20(3), 27–29. https://doi.org/10.4312/as.20.3.27-29
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2014 António Fragoso, Rute Ricardo, Nélia Tavares, Aurora Coelho

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.