"Druženje, vedoželjnost, širina …", učinki neformalnega izobraževanja odraslih v projektu Bell
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.3.71-87Ključne besede:
neformalno izobraževanje, učinki, osebni učinki, družbeni učinki, intervjujiPovzetek
V članku so predstavljeni rezultati kvalitativne raziskave, ki je bila opravljena v Sloveniji v okviru projekta Bell. V tem projektu smo raziskovali učinke neformalnega izobraževanja, pri čemer smo izhajali iz predpostavke, da ima neformalno izobraževanje številne pozitivne učinke. Predpostavka se je v raziskavi potrdila. Vsi intervjuvanci so omenjali številne pozitivne učinke kot posledico njihove udeležbe v neformalnem izobraževanju. Rezultati intervjujev potrjujejo rezultate statistične analize, saj so bili tako pri kvalitativni kot pri kvantitativni analizi najpogostejši učinki razširjena socialna mreža, osebna učinkovitost (zlasti okrepitev samozavesti), duševno zdravje, kompetence (zlasti kompetence IKT in splošno znanje) in sprememba izobraževalne izkušnje (zlasti večja motivacija za učenje). Prav tako rezultati intervjujev potrjujejo rezultate analize literature, intervjuvanci so omenjali skoraj vse pozitivne učinke neformalnega izobraževanja, ki so bili ugotovljeni v navedeni literaturi.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 11. 2014
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Vrečer, N. (2014). "Druženje, vedoželjnost, širina …", učinki neformalnega izobraževanja odraslih v projektu Bell. Andragoška Spoznanja, 20(3), 71-87. https://doi.org/10.4312/as.20.3.71-87