Med lokalnim in globalnim: nanoturizem in poletna šola arhitekture kot primer mednarodnega učenja v lokalni skupnosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.3.105-111Ključne besede:
poletna šola, neformalno izobraževanje, nanoturizem, inovativno učenjePovzetek
Mednarodna poletna šola za mlade arhitekte (AAVSS) je prikazana kot primer neformalnega izobraževanja, ki združuje globalno (mednarodno) in lokalno (slovensko, vitanjsko) v procesih nastajanja novega znanja. Inovativno učenje je slonelo na doživljajskih metodah in kritični refleksiji o kulturi bivanja ter povezovanju razvoja lokalnega z mednarodnim znanjem. Udeleženci so ustvarjali nove arhitekturne rešitve za razvoj nanoturizma v Vitanju v povezavi s Kulturnim središčem evropskih vesoljskih tehnologij (KSEVT).
Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 11. 2014
Številka
Rubrika
Za boljšo prakso
Kako citirati
Ličen, J. (2014). Med lokalnim in globalnim: nanoturizem in poletna šola arhitekture kot primer mednarodnega učenja v lokalni skupnosti. Andragoška Spoznanja, 20(3), 105-111. https://doi.org/10.4312/as.20.3.105-111