Žagar Ž., Igor in Kelava, Polona (ur.): From Formal to Non-Formal: Education, Learning and Knowledge. Cambridge, Cambridge Scholars Publishing, 2014

Avtorji

  • Nataša Rijavec Klobučar

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.3.117-118

Povzetek

Monografija z naslovom Od formalnega k neformalnemu: izobraževanje, učenje in znanje nadaljuje tradicijo  interdisciplinarnega raziskovanja teh pojavov. Avtorji prihajajo iz različnih jezikovnih okolij in različnih znanstvenih področij ter uporabljajo pri svojem raziskovanju različne metodološke pristope (akcijsko raziskovanje, participatorno raziskovanje, utemeljena teorija, analiza dokumentov in študije primerov, kvantitativne empirične raziskave z uporabo vprašalnikov, če naštejemo nekatere). Vse troje vodi v pester prikaz spoznanj, hkrati pa nakazuje tudi fluidnost in nepreglednost področja neformalnega učenja in izobraževanja, ki je včasih kaotično.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 11. 2014

Številka

Rubrika

Knjižne novosti

Kako citirati

Žagar Ž., Igor in Kelava, Polona (ur.): From Formal to Non-Formal: Education, Learning and Knowledge. Cambridge, Cambridge Scholars Publishing, 2014. (2014). Andragoška Spoznanja, 20(3), 117-118. https://doi.org/10.4312/as.20.3.117-118