Žagar Ž., Igor in Kelava, Polona (ur.): From Formal to Non-Formal: Education, Learning and Knowledge. Cambridge, Cambridge Scholars Publishing, 2014
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.3.117-118Povzetek
Monografija z naslovom Od formalnega k neformalnemu: izobraževanje, učenje in znanje nadaljuje tradicijo interdisciplinarnega raziskovanja teh pojavov. Avtorji prihajajo iz različnih jezikovnih okolij in različnih znanstvenih področij ter uporabljajo pri svojem raziskovanju različne metodološke pristope (akcijsko raziskovanje, participatorno raziskovanje, utemeljena teorija, analiza dokumentov in študije primerov, kvantitativne empirične raziskave z uporabo vprašalnikov, če naštejemo nekatere). Vse troje vodi v pester prikaz spoznanj, hkrati pa nakazuje tudi fluidnost in nepreglednost področja neformalnega učenja in izobraževanja, ki je včasih kaotično.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.11.2014
Kako citirati
Rijavec Klobučar, N. (2014). Žagar Ž., Igor in Kelava, Polona (ur.): From Formal to Non-Formal: Education, Learning and Knowledge. Cambridge, Cambridge Scholars Publishing, 2014. Andragoška Spoznanja, 20(3), 117–118. https://doi.org/10.4312/as.20.3.117-118
Številka
Rubrike
Knjižne novosti