Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja

Avtorji

  • Jasmina Mirčeva Andragoški center Slovenije
  • Marko Radovan Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.20.4.13-22

Ključne besede:

udeležba v izobraževanju odraslih, izobraževalne ovire, formalno izobraževanje, neformalno izobraževanje, recesija

Povzetek

Prispevek obravnava problematiko vključenosti slovenske aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja. Proučuje tudi dejavnike, ki na to vključenost vplivajo pozitivno ali negativno, in nakaže statistične modele izobraževalne vključenosti. Pristop izhaja iz zdajšnjega stanja gospodarstva in družbe v evropskih državah, ko sta gospodarska kriza in recesija v državah EU povzročili upad BDP, manjšo gospodarsko rast, rast brezposelnosti, še posebej pri populaciji mladih, upad življenjskega standarda in kakovosti življenja ter dela.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

6. 01. 2015

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja. (2015). Andragoška Spoznanja, 20(4), 13-22. https://doi.org/10.4312/as.20.4.13-22

Podobni članki

1-10 od 688

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 > >>