Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.4.13-22Ključne besede:
udeležba v izobraževanju odraslih, izobraževalne ovire, formalno izobraževanje, neformalno izobraževanje, recesijaPovzetek
Prispevek obravnava problematiko vključenosti slovenske aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja. Proučuje tudi dejavnike, ki na to vključenost vplivajo pozitivno ali negativno, in nakaže statistične modele izobraževalne vključenosti. Pristop izhaja iz zdajšnjega stanja gospodarstva in družbe v evropskih državah, ko sta gospodarska kriza in recesija v državah EU povzročili upad BDP, manjšo gospodarsko rast, rast brezposelnosti, še posebej pri populaciji mladih, upad življenjskega standarda in kakovosti življenja ter dela.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
6. 01. 2015
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Mirčeva, J., & Radovan, M. (2015). Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja. Andragoška Spoznanja, 20(4), 13-22. https://doi.org/10.4312/as.20.4.13-22