Osredotočena interakcija v izobraževanju odraslih. Pedagogika ali terapija

Avtorji

  • Katra Lesjak

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.12.1.31-37

Ključne besede:

humanistična psihologija, humanistična pedagogika, na temo osredotočena interakcija, pedagogika, terapija

Povzetek

Prispevek obravnava pedagoški koncept na temo osredotočene interakcije avtorice Ruth Cohn. Izhaja iz hunanistične psihologije, uvrščamo ga pod humanistično pedagogiko. Opisani so nastanek, razvoj in definicija koncepta. Podrobneje sta pojasnjeni didaktika in metodika s poudarkom na vlogi vodje in pedagoške interakcije v procesu pridobivanja znanja. Prispevek prepletajo misli o odnosu in razlikah med pedagogiko in terapijo ter o možnostih uporabe koncepta v izobraževanju odraslih.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2006

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Lesjak, K. (2006). Osredotočena interakcija v izobraževanju odraslih. Pedagogika ali terapija. Andragoška Spoznanja, 12(1), 31-37. https://doi.org/10.4312/as.12.1.31-37