Karierni centri na univerzi – prostori neformalnega učenja za študente
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.1.67-79Ključne besede:
zaposljivost, spretnosti, kompetence, diplomanti, karierni centri, karierno svetovanjePovzetek
V Sloveniji se v zadnjih letih srečujemo z zastoji pri vključevanju mladih (tudi) s terciarno izobrazbo na trg dela. Na zaposljivost posameznika poleg zunanjih dejavnikov, na katere nimamo neposrednega vpliva, vplivajo osebnostne lastnosti, prizadevanja, volja in podobno. Dobra zaposljivost pomeni opolnomočenje, da posameznik skozi proces vseživljenjskega učenja nastopa na trgu dela trajnostno, tako da uresničuje svoje karierne cilje ter s svojim ustvarjalnim delom prispeva k svojemu zadovoljstvu in uspehu ter uspehu skupnosti. Na slovenskih univerzah so bili karierni centri ustanovljeni, da bi pripomogli k dvigu zaposljivosti diplomantov. Po petih letih delovanja Kariernega centra Univerze v Ljubljani (od leta 2008) prihajamo do podobnih izkušenj kot v drugih kariernih centrih evropskih univerz, da je učinkovitost spodbujanja in omogočanja razvoja dobre zaposljivosti večja tedaj, ko so karierni centri s svojimi aktivnostmi intenzivneje vključeni v same študijske procese.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
10. 04. 2015
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Žnidaršič Žagar, S. (2015). Karierni centri na univerzi – prostori neformalnega učenja za študente. Andragoška Spoznanja, 21(1), 67-79. https://doi.org/10.4312/as.21.1.67-79