Izzivi usposabljanja za delo s posebnimi ciljnimi skupinami na področju kulture - Projekt AKTIV
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.1.93-101Ključne besede:
participativno vodenje, ranljive družbene skupine, interdisciplinarni pristop, timsko delo, ustvarjalne metodePovzetek
Prispevek na podlagi študije primera projekta AKTIV obravnava inovativno izobraževanje na področju kulture. Primer vključuje strategijo akcijskega raziskovanja in podpira procesno-razvojno postavljanje ciljev, kar pomeni, da se osredotoča na potrebe udeležencev in izhaja iz dejanskega stanja v družbi. Procesno-razvojno uresničevanje ciljev zahteva raziskovalni pristop in nenehno temeljno spraševanje o vsebinah, ki spodbujajo kritično razmišljanje. V članku opisujemo predavanja in delavnice v okviru projekta ter program simpozija AKTIV. Predstavljamo tudi ciljno skupino in jo primerjamo s populacijo udeležencev. V sklepnem delu so opredeljeni razlogi za uspešno izvedbo projekta ter vpliv na vključene. Interdisciplinarno delo podpira medskupinski dialog, ki ga opažamo kot pozitiven rezultat.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
10.04.2015
Kako citirati
Sudec, K. (2015). Izzivi usposabljanja za delo s posebnimi ciljnimi skupinami na področju kulture - Projekt AKTIV. Andragoška Spoznanja, 21(1), 93–101. https://doi.org/10.4312/as.21.1.93-101
Številka
Rubrike
Članki