TEORETSKI IN METODOLOŠKI PROBLEMI EVALVACIJE POLITIKE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH (Ocena doktorskega dela Simone Šinko)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.2.105-107Abstract
Z doktorsko disertacijo Simone Šinko je andragoška stroka dobila poglobljeno razpravo za premislek o vrednotenju politike izobraževanja odraslih in hkrati pomemben prispevek k razvoju stroke. Disertacija »Teoretski in metodološki problemi evalvacije politike izobraževanja odraslih« izhaja iz teze, da »lahko evalvacija politike izobraževanja odraslih pomembno prispeva k povečanju demokratičnosti oblikovanja in izvajanja politike izobraževanja odraslih«.Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
16. 07. 2015
Issue
Section
Reports, Replies, Reviews
How to Cite
Kump, S. (2015). TEORETSKI IN METODOLOŠKI PROBLEMI EVALVACIJE POLITIKE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH (Ocena doktorskega dela Simone Šinko). Studies in Adult Education and Learning, 21(2), 105-107. https://doi.org/10.4312/as.21.2.105-107