TEORETSKI IN METODOLOŠKI PROBLEMI EVALVACIJE POLITIKE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH (Ocena doktorskega dela Simone Šinko)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.2.105-107Povzetek
Z doktorsko disertacijo Simone Šinko je andragoška stroka dobila poglobljeno razpravo za premislek o vrednotenju politike izobraževanja odraslih in hkrati pomemben prispevek k razvoju stroke. Disertacija »Teoretski in metodološki problemi evalvacije politike izobraževanja odraslih« izhaja iz teze, da »lahko evalvacija politike izobraževanja odraslih pomembno prispeva k povečanju demokratičnosti oblikovanja in izvajanja politike izobraževanja odraslih«.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
16.07.2015
Kako citirati
Kump, S. (2015). TEORETSKI IN METODOLOŠKI PROBLEMI EVALVACIJE POLITIKE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH (Ocena doktorskega dela Simone Šinko). Andragoška Spoznanja, 21(2), 105–107. https://doi.org/10.4312/as.21.2.105-107
Številka
Rubrike
Poročila, odmevi, ocene