TEORETSKI IN METODOLOŠKI PROBLEMI EVALVACIJE POLITIKE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH (Ocena doktorskega dela Simone Šinko)

Authors

  • Sonja Kump Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.21.2.105-107

Abstract

Z doktorsko disertacijo Simone Šinko je andragoška stroka dobila poglobljeno razpravo za premislek o vrednotenju politike izobraževanja odraslih in hkrati pomemben prispevek k razvoju stroke. Disertacija »Teoretski in metodološki problemi evalvacije politike izobraževanja odraslih« izhaja iz teze, da »lahko evalvacija politike izobraževanja odraslih pomembno prispeva k povečanju demokratičnosti oblikovanja in izvajanja politike izobraževanja odraslih«.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

16. 07. 2015

Issue

Section

Reports, Replies, Reviews

How to Cite

Kump, S. (2015). TEORETSKI IN METODOLOŠKI PROBLEMI EVALVACIJE POLITIKE IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH (Ocena doktorskega dela Simone Šinko). Studies in Adult Education and Learning, 21(2), 105-107. https://doi.org/10.4312/as.21.2.105-107

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>