Samoocena kompetenc za vseživljenjsko učenje študentov Univerze v Mostarju
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.2.79-93Ključne besede:
vseživljenjsko učenje, raziskava, ključne kompetence, samoocenaPovzetek
Uvodni del prispevka definira koncept vseživljenjskega učenja in opiše ključne kompetence vseživljenjskega učenja v skladu s koncepti Evropske unije. Empirični del prispevka predstavi rezultate študentskih samoocen kompetenc za vseživljenjsko učenje. Cilj raziskave je ovrednotenje študentskih samoocen kompetenc za vseživljenjsko učenje in poskus ugotoviti, ali obstaja občutna razlika v razmerju do kompetenc za vseživljensko učenje in njihovo uporabo med študenti različnih študijskih programov. Glavne ugotovitve raziskave kažejo, da se ocene kompetenc za vseživljenjsko učenje med različnimi študijskimi skupinami razlikujejo glede na strokovno usmeritev slednjih študentov.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
16. 07. 2015
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Klapan, A., Šaravanja, M., & Mašić, M. (2015). Samoocena kompetenc za vseživljenjsko učenje študentov Univerze v Mostarju. Andragoška Spoznanja, 21(2), 79-93. https://doi.org/10.4312/as.21.2.79-93