Osredotočena interakcija v v izobraževanju odraslih - Pedagogika ali terapija

Avtorji

  • Katra Lesjak

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.12.1.31-37

Ključne besede:

humanistična psihologija, humanistična pedagogika, interakcija, izobraževanje odraslih, terapija

Povzetek

Prispevek obravnava pedagoški koncept na temo osredotočene interakcije avtorice Ruth Cohn. Izhaja iz hunanistične psihologije, uvrščamo ga pod humanistično pedagogiko. Opisani so nastanek, razvoj in definicija koncepta. Podrobneje sta pojasnjeni didaktika in metodika s poudarkom na vlogi vodje in pedagoške interakcije v procesu pridobivanja znanja. Prispevek prepletajo misli o odnosu in razlikah med pedagogiko in terapijo ter o možnostih uporabe koncepta v izobraževanju odraslih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2006

Kako citirati

Lesjak, K. (2006). Osredotočena interakcija v v izobraževanju odraslih - Pedagogika ali terapija. Andragoška Spoznanja, 12(1), 31–37. https://doi.org/10.4312/as.12.1.31-37

Številka

Rubrike

Članki