Osredotočena interakcija v v izobraževanju odraslih - Pedagogika ali terapija
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.12.1.31-37Ključne besede:
humanistična psihologija, humanistična pedagogika, interakcija, izobraževanje odraslih, terapijaPovzetek
Prispevek obravnava pedagoški koncept na temo osredotočene interakcije avtorice Ruth Cohn. Izhaja iz hunanistične psihologije, uvrščamo ga pod humanistično pedagogiko. Opisani so nastanek, razvoj in definicija koncepta. Podrobneje sta pojasnjeni didaktika in metodika s poudarkom na vlogi vodje in pedagoške interakcije v procesu pridobivanja znanja. Prispevek prepletajo misli o odnosu in razlikah med pedagogiko in terapijo ter o možnostih uporabe koncepta v izobraževanju odraslih.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2006
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Lesjak, K. (2006). Osredotočena interakcija v v izobraževanju odraslih - Pedagogika ali terapija. Andragoška Spoznanja, 12(1), 31-37. https://doi.org/10.4312/as.12.1.31-37