Evalvacija didaktične izvedbe predmeta Poslovodenje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.12.1.61-65Ključne besede:
poslovodenje, didaktična izvedba, andragogika, metode poučevanja, evalvacijaPovzetek
Izvajanje izobraževalnega procesa je v veliki meri odvisno od njegove vsebinske, strokovne in didaktične izvedbe. Usklajena kombinacija omenjenih treh dejavnikov je pogoj tako za kakovostno izvedbo pedagoškega procesa kot tudi za uspešno opravljen izpit. Seveda pa si vsak predavatelj želi, da bi znanja, spoznanja in nove poglede študentje tudi po opravljenem izpitu koristno uporabljali pri svojem poklicnem delu. V razpravi je predstavljena evalvacija didaktične izvedbe predmeta Poslovodenje v programu Komercialist višje strokovne šole. Prikazani so rezultati anket in njihova analiza. Omenjeni podatki so povratna informacija, ki bo predavateljici služila za izboljšanje izvedbe predmeta Poslovodenje v naslednjem študijskem letu. Bralec razprave pa bo lahko dobil nove ideje za posodobitev svojih didaktičnih metod poučevanjaMetrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2006
Številka
Rubrika
Za boljšo prakso
Kako citirati
Ivanuša Bezjak, M. (2006). Evalvacija didaktične izvedbe predmeta Poslovodenje. Andragoška Spoznanja, 12(1), 61-65. https://doi.org/10.4312/as.12.1.61-65