Vrednote mladih in vseživljenjsko v izobraževanje

Avtorji

  • Mirjana Petković Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.12.2.48-56

Ključne besede:

vrednote, motivi, vseživljenjsko, izobraževanje, mlajši odrasli

Povzetek

Avtorica se v prispevku sprašuje, kakšen odnos imajo mladi v Sloveniji do vseživljenjskega izobraževanja v povezavi z oblikovanjem lastnih življenjskih ciljev. Kaj mladostnike motivira, da se nenehno izobražujejo? Kako se odločajo o prioritetah? Kakšna znanja potrebujejo, da se pravilno odločajo tudi glede svojega učenja? In kako se potrebe in motivi za vseživljenjsko izobraževanje pri mlajših odraslih povezujejo z vrednotami. Pri svoji raziskavi in razmišljanjih se naslanja na Lengrandovo teorijo permanentnega izobraževanja, ugotavlja prevladujoče vrednote mladih in išče povezavo z njihova pripravljenostjo za vseživljenjsko izobraževanje.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2006

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Vrednote mladih in vseživljenjsko v izobraževanje. (2006). Andragoška Spoznanja, 12(2), 48-56. https://doi.org/10.4312/as.12.2.48-56

Podobni članki

1-10 od 619

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.