Vrednote mladih in vseživljenjsko v izobraževanje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.12.2.48-56Ključne besede:
vrednote, motivi, vseživljenjsko, izobraževanje, mlajši odrasliPovzetek
Avtorica se v prispevku sprašuje, kakšen odnos imajo mladi v Sloveniji do vseživljenjskega izobraževanja v povezavi z oblikovanjem lastnih življenjskih ciljev. Kaj mladostnike motivira, da se nenehno izobražujejo? Kako se odločajo o prioritetah? Kakšna znanja potrebujejo, da se pravilno odločajo tudi glede svojega učenja? In kako se potrebe in motivi za vseživljenjsko izobraževanje pri mlajših odraslih povezujejo z vrednotami. Pri svoji raziskavi in razmišljanjih se naslanja na Lengrandovo teorijo permanentnega izobraževanja, ugotavlja prevladujoče vrednote mladih in išče povezavo z njihova pripravljenostjo za vseživljenjsko izobraževanje.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2006
Kako citirati
Petković, M. (2006). Vrednote mladih in vseživljenjsko v izobraževanje. Andragoška Spoznanja, 12(2), 48–56. https://doi.org/10.4312/as.12.2.48-56
Številka
Rubrike
Za boljšo prakso