Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66Ključne besede:
priložnostno učenje, naključno učenje, družinski odnosiPovzetek
Avtorica v prispevku prikazuje učenje v zasebnih odnosih med odraslimi brati in sestrami. Predstavi koncept družine kot mikro kulture, iz katerega izhaja pri pojasnjevanju naključnega in priložnostnega učenja. Za raziskovanje je avtorica uporabila biografsko metoda. S pomočjo tematskih življenjskih zgodb, ki jih je spoznavala s pomočjo tematskih biografskih intervjujev, ugotavlja, ob katerih dogodkih se odrasli učijo v odnosu med brati in sestrami.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2006
Kako citirati
Ličen, N. (2006). Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja. Andragoška Spoznanja, 12(2), 57–66. https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66
Številka
Rubrike
Za boljšo prakso