Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja

Avtorji

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66

Ključne besede:

priložnostno učenje, naključno učenje, družinski odnosi

Povzetek

Avtorica v prispevku prikazuje učenje v zasebnih odnosih med odraslimi brati in sestrami. Predstavi koncept družine kot mikro kulture, iz katerega izhaja pri pojasnjevanju naključnega in priložnostnega učenja. Za raziskovanje je avtorica uporabila biografsko metoda. S pomočjo tematskih življenjskih zgodb, ki jih je spoznavala s pomočjo tematskih biografskih intervjujev, ugotavlja, ob katerih dogodkih se odrasli učijo v odnosu med brati in sestrami.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2006

Kako citirati

Ličen, N. (2006). Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja. Andragoška Spoznanja, 12(2), 57–66. https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 4 5 > >>