Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja

Avtorji

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66

Ključne besede:

priložnostno učenje, naključno učenje, družinski odnosi

Povzetek

Avtorica v prispevku prikazuje učenje v zasebnih odnosih med odraslimi brati in sestrami. Predstavi koncept družine kot mikro kulture, iz katerega izhaja pri pojasnjevanju naključnega in priložnostnega učenja. Za raziskovanje je avtorica uporabila biografsko metoda. S pomočjo tematskih življenjskih zgodb, ki jih je spoznavala s pomočjo tematskih biografskih intervjujev, ugotavlja, ob katerih dogodkih se odrasli učijo v odnosu med brati in sestrami.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2006

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja. (2006). Andragoška Spoznanja, 12(2), 57-66. https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66