Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66Ključne besede:
priložnostno učenje, naključno učenje, družinski odnosiPovzetek
Avtorica v prispevku prikazuje učenje v zasebnih odnosih med odraslimi brati in sestrami. Predstavi koncept družine kot mikro kulture, iz katerega izhaja pri pojasnjevanju naključnega in priložnostnega učenja. Za raziskovanje je avtorica uporabila biografsko metoda. S pomočjo tematskih življenjskih zgodb, ki jih je spoznavala s pomočjo tematskih biografskih intervjujev, ugotavlja, ob katerih dogodkih se odrasli učijo v odnosu med brati in sestrami.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2006
Številka
Rubrika
Za boljšo prakso
Kako citirati
Odnosi med odraslimi brati in sestrami kot polje naključnega in priložnostnega učenja. (2006). Andragoška Spoznanja, 12(2), 57-66. https://doi.org/10.4312/as.12.2.57-66