Kdo naj odloča o tem, česa naj se ljudje učijo?

Authors

  • Ana Krajnc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.1.3-4.3

Abstract

Iz otroštva smo navajeni, da nas drugi poučujejo in brez nas odločajo o tem, česa se »moramo« naučiti. Tudi ko odrastemo, se učimo stvari, na katere naletimo po naključju, ali nam jih kdo vsili. Redko pa se zares poglobimo v to, česa se bomo učili in si napravimo načrt, po katerem bomo postopali. V pragozdu neznanja nam bolj po naključju kot po nekem izboru zasveti sedaj ta, nato drugi žarek znanja; razveselimo se, če odkrijemo, da vemo pravo stvar. Brezbrižno pa se vedemo do tega, kaj drugi trpajo v naše glave.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1. 12. 1995

Issue

Section

Editorial

How to Cite

Krajnc, A. (1995). Kdo naj odloča o tem, česa naj se ljudje učijo?. Studies in Adult Education and Learning, 1(3-4), 3. https://doi.org/10.4312/as.1.3-4.3

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 > >>