Kdo naj odloča o tem, česa naj se ljudje učijo?

Avtorji

  • Ana Krajnc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.1.3-4.3

Povzetek

Iz otroštva smo navajeni, da nas drugi poučujejo in brez nas odločajo o tem, česa se »moramo« naučiti. Tudi ko odrastemo, se učimo stvari, na katere naletimo po naključju, ali nam jih kdo vsili. Redko pa se zares poglobimo v to, česa se bomo učili in si napravimo načrt, po katerem bomo postopali. V pragozdu neznanja nam bolj po naključju kot po nekem izboru zasveti sedaj ta, nato drugi žarek znanja; razveselimo se, če odkrijemo, da vemo pravo stvar. Brezbrižno pa se vedemo do tega, kaj drugi trpajo v naše glave.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 1995

Številka

Rubrika

Uvodnik

Kako citirati

Kdo naj odloča o tem, česa naj se ljudje učijo?. (1995). Andragoška Spoznanja, 1(3-4), 3. https://doi.org/10.4312/as.1.3-4.3