Prihodnost izobraževanja odraslih v Evropi - inovacije v izobraževanju odraslih in oblike sodelovanja z Evropo
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.1.3-4.44-49Povzetek
Prispevek je nastal na podlagi raziskovalnega potočila »Eurodelphy« z naslovom Prihodnost izobraževanja odraslih v Evropi. Osredini se na novosti v izobraževanju odraslih v Sloveniji, kjer ugotavljamo, da smo po pogostosti na tretjem mestu med šestnajstimi evropskimi državami. V zadnjih dveh letih je bilo največ novosti na področju komunikacij in osebnostnega razvoja, najbolj pa smo za drugimi zaostajali pri cilju sodelovati kot državljan. Povezovanje z Evropo se podobno kot v drugih državah najpogosteje uveljavlja pri izmenjavi znanja in izkušenj (know-how) in pri usposabljanju zaposlenih, zaostajamo pa pri oblikovanju skupne ponudbe in pri razvijanju mrež. Za porazdeljeno odgovornost in za uvedbo začetne kvalifikacije se zavzemamo prav tako intenzivno kot drugod, vendar pa od države pričakujemo več odločnosti pri zagotavljanju temeljnih možnosti za spremembe, ki bi nas glede razvoja izobraževanja odraslih približale evropskim tokovom.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.1995
Kako citirati
Mijoč, N. (1995). Prihodnost izobraževanja odraslih v Evropi - inovacije v izobraževanju odraslih in oblike sodelovanja z Evropo. Andragoška Spoznanja, 1(3-4), 44–49. https://doi.org/10.4312/as.1.3-4.44-49
Številka
Rubrike
Članki