Empatija v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Natalija Vrečer Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.21.3.65-73

Ključne besede:

empatija, čustvena inteligenca, izobraževanje odraslih, medkulturne kompetence

Povzetek

Empatija je pomemben del čustvene inteligence, slednja pa je ključnega pomena za človeške odnose, za medosebne odnose, odnose med ljudmi na delovnem mestu ali v širši skupnosti. Empatija je tako pomembna tudi za izobraževanje odraslih, za svetovalce in svetovalke, ki delujejo na tem področju, in druge izobraževalce in izobraževalke odraslih. Izobraževalci in izobraževalke odraslih morajo biti empatični, da lahko ugotovijo in razumejo perspektive in potrebe udeležencev in udeleženk v izobraževalnem procesu, empatija pa je prvi pogoj za razumevanje. Razvoj empatije kot kompetence je del vseživljenjskega učenja. Ne glede na to, da  imamo ljudje nekatere biološke predispozicije za empatijo, se slednje lahko tudi naučimo. Članek temelji na podmeni, da je empatija ena izmed najpomembnejših medkulturnih kompetenc, brez katere človek pogosto ne more razviti drugih medkulturnih kompetenc. Empatija je tako prvi pogoj za medkulturni dialog. 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Objavljeno

28.10.2015

Kako citirati

Vrečer, N. (2015). Empatija v izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 21(3), 65–73. https://doi.org/10.4312/as.21.3.65-73

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki