Opolnomočenje z medkulturnim učenjem. Prispevek staroselcev in staroselk v Latinski Ameriki

Avtorji

  • Beate Schmidt-Behlau DVV International – The Institute for International Cooperation of the Deutscher Volkshochschul-Verband

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.21.3.51-64

Ključne besede:

medkulturno dvojezično izobraževanje, staroselci, staroselke, opolnomočenje z medkulturnim izobraževanjem, znanje staroselcev in staroselk

Povzetek

Članek se osredotoča na stičišče medkulturnega učenja – globalnega učenja ter izobraževanja in ozaveščanja o razvoju, kjer svoje delo opravlja DDV International. Predstavljena sta razvoj medkulturnega dvojezičnega izobraževanja kot tudi položaj staroselcev v Latinski Ameriki. Nekaterim jezikom staroselcev grozi izumrtje, hkrati pa tudi izginotje znanja, ki ga ti prenašajo. Ko jih ne bo več, medkulturno učenje, ki ga omogočajo ti jeziki in kulture, ne bo več možno. Glede na rezultate raziskave in nekatere učinke medkulturnega dvojezičnega izobraževanja članek poudarja pomen medkulturnega učenja in potencial, ki ga prinaša opolnomočenje, ter transformacijo, ki temelji na dialogu med staroselskimi in zahodnimi kulturami ter se dogaja v procesu  izobraževanja in ozaveščanja o razvoju.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

28.10.2015

Kako citirati

Schmidt-Behlau, B. (2015). Opolnomočenje z medkulturnim učenjem. Prispevek staroselcev in staroselk v Latinski Ameriki. Andragoška Spoznanja, 21(3), 51–64. https://doi.org/10.4312/as.21.3.51-64

Številka

Rubrike

Članki