Opolnomočenje z medkulturnim učenjem. Prispevek staroselcev in staroselk v Latinski Ameriki
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.3.51-64Ključne besede:
medkulturno dvojezično izobraževanje, staroselci, staroselke, opolnomočenje z medkulturnim izobraževanjem, znanje staroselcev in staroselkPovzetek
Članek se osredotoča na stičišče medkulturnega učenja – globalnega učenja ter izobraževanja in ozaveščanja o razvoju, kjer svoje delo opravlja DDV International. Predstavljena sta razvoj medkulturnega dvojezičnega izobraževanja kot tudi položaj staroselcev v Latinski Ameriki. Nekaterim jezikom staroselcev grozi izumrtje, hkrati pa tudi izginotje znanja, ki ga ti prenašajo. Ko jih ne bo več, medkulturno učenje, ki ga omogočajo ti jeziki in kulture, ne bo več možno. Glede na rezultate raziskave in nekatere učinke medkulturnega dvojezičnega izobraževanja članek poudarja pomen medkulturnega učenja in potencial, ki ga prinaša opolnomočenje, ter transformacijo, ki temelji na dialogu med staroselskimi in zahodnimi kulturami ter se dogaja v procesu izobraževanja in ozaveščanja o razvoju.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
28. 10. 2015
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Schmidt-Behlau, B. (2015). Opolnomočenje z medkulturnim učenjem. Prispevek staroselcev in staroselk v Latinski Ameriki. Andragoška Spoznanja, 21(3), 51-64. https://doi.org/10.4312/as.21.3.51-64