Model skupnosti prakse in situacijsko učenje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.18.3.10-24Ključne besede:
situacijsko učenje, praksa, delovalnost, skupnost prakse, akcijsko učenjePovzetek
Učenje v vsakdanjem življenju ali situacijsko učenje postaja vse pomembnejše. Razvijajo se modeli za interpretacijo in raziskovanje ter razvijanje prakse v povezavi z novejšimi koncepti znanja in učenja ter formiranja identitete. V prispev- ku analiziramo tezo, da situacijsko učenje kot neorganizirano učenje prehaja v strukturirano učenje, zato je v prvem delu predstavljena razčlenitev situacijskega učenja in teoretskega ozadja za razvoj koncepta skupnosti prakse. V drugem delu avtorica komparativno predstavi dva modela učenja in situ, in sicer skupnosti prakse in akcijsko uče- nje kot modela, ki omogočata prenos znanja in razvoj inovacij. Oba modela se povezujeta s poststrukturalistično teorijo prakse in transformativnim učenjem. Podobnosti in razlike med njima kažejo prednosti in pomanjkljivosti za uporabo v praksi in razvoj teorije situacijskega učenja.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
7. 10. 2012
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Model skupnosti prakse in situacijsko učenje. (2012). Andragoška Spoznanja, 18(3), 10-24. https://doi.org/10.4312/as.18.3.10-24