Model skupnosti prakse in situacijsko učenje

Avtorji

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.3.10-24

Ključne besede:

situacijsko učenje, praksa, delovalnost, skupnost prakse, akcijsko učenje

Povzetek

Učenje v vsakdanjem življenju ali situacijsko učenje postaja vse pomembnejše. Razvijajo se modeli za interpretacijo in raziskovanje ter razvijanje prakse v povezavi z novejšimi koncepti znanja in učenja ter formiranja identitete. V prispev- ku analiziramo tezo, da situacijsko učenje kot neorganizirano učenje prehaja v strukturirano učenje, zato je v prvem delu predstavljena razčlenitev situacijskega učenja in teoretskega ozadja za razvoj koncepta skupnosti prakse. V drugem delu avtorica komparativno predstavi dva modela učenja in situ, in sicer skupnosti prakse in akcijsko uče- nje kot modela, ki omogočata prenos znanja in razvoj inovacij. Oba modela se povezujeta s poststrukturalistično teorijo prakse in transformativnim učenjem. Podobnosti in razlike med njima kažejo prednosti in pomanjkljivosti za uporabo v praksi in razvoj teorije situacijskega učenja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

7. 10. 2012

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Model skupnosti prakse in situacijsko učenje. (2012). Andragoška Spoznanja, 18(3), 10-24. https://doi.org/10.4312/as.18.3.10-24