Vloga izobraževanja starejših odraslih pri spodbujanju njihove družbene vključenosti

Avtorji

  • Sabina Jelenc Krašovec Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
  • Sonja Kump Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.4.18-30

Ključne besede:

starejši, družbena vključenost, socialna omrežja, udeležba v izobraževanju

Povzetek

V prispevku avtorici predpostavljata, da ima izobraževanje starejših odraslih pomembno vlogo pri zmanjševanju njihove družbene izključenosti. S pomočjo izobraževanja narašča : število virov socialne opore, hkrati pa izobraževanje spodbuja različne razsežnosti socialne opore, saj starejšim odraslim omogoča druženje, emocionalno oporo, instrumentalno in informacijsko oporo. Avtorici v prispevka ugotavljata, da je v Sloveniji - kljub boljši ponudbi izobraževanja za starejše odrasle - njihova udeležba v izobraževanju med leti 1987 in 2004 upadla. Podatki treh raziskav kažejo, da se je število zaznanih ovir, ki starejše odrasle odvračajo od izobraževanja, zmanjšalo v leta 1998 in se bolj v letu 2004, če se podatke primerja s podatki iz leta 1987, kar lahko pomeni, da bi se ob ustreznejši ponudbi izobraževanja starejši odrasli gotovo v večji meri odločali za izobraževanje. Da bo potrebno izobraževanje za starejše odrasle drugače zasnovati, dokazuje tudi v leta 2004 pri starejših odraslih najmočneje izraženi motiv za izobraževanje - potreba po socialnih stikih.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2006

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Vloga izobraževanja starejših odraslih pri spodbujanju njihove družbene vključenosti. (2006). Andragoška Spoznanja, 13(4), 18-30. https://doi.org/10.4312/as.13.4.18-30

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 4 5 > >>