Starejši odrasli kot posebno učno občinstvo

Avtorji

  • Ana Krajnc Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.3.25-37

Ključne besede:

izobraževanje odraslih, starejši odrasli, izobraževanje starejših odraslih, Slovenska univerza za tretje življenjsko obdobje, mentor, mentoriranje, medgeneracijsko učenje, individualno učenje, prost dostop do izobraževanja

Povzetek

Slovenska univerza za tretje življenjsko obdobje je, podobno kot društva, registrirana zunaj rednih univerz, že od vsega začetka neodvisna organizacija. Pristop, ki ga je univerza za tretje življenjsko obdobje tako razvila, temelji na sodelovanju mentorjev in učencev. Ta pristop je zdaj že tradicionalen in je še vedno značilen za naše izobraževanje starejših odraslih. Različne generacije živijo znotraj različnih družbenih omrežij in okoliščin. Izobraževanje starej- šim ljudem pomeni način življenja in kvaliteta izobraževanja odraslih temelji na kvaliteti mentorjev in mentoriranja. Mentoriranje je intimen odnos med mentorjem in učencem. Posebnost mentoriranja na slovenskih univerzah za tretje življenjsko obdobje je plodno medgeneracijsko sodelovanje. Mentoriranje je tako postalo običajen pristop k izobra- ževanju in omogoča pomemben delež neodvisnega individualnega učenja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

7. 10. 2012

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Krajnc, A. (2012). Starejši odrasli kot posebno učno občinstvo. Andragoška Spoznanja, 18(3), 25-37. https://doi.org/10.4312/as.18.3.25-37