Neformalno izobraževanje dijakov in izobraževalne naloge družine

Avtorji

  • Sanja Berčnik

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.4.48-59

Ključne besede:

formalno in neformalno izobraževanje, družina, kakovost preživljanja prostega časa

Povzetek

Avtorica v prispevku govori o pomenu neformalnega izobraževanja za mlade in njihove družine, o razlikah glede preživljanja prostega časa ter o možnostih izkoriščanja prostega časa za neformalno učenje. Izhaja iz predpostavke, da z naraščajočim obsegom izobraževanja naraščajo tudi izobraževalne naloge družine. Zaradi različnosti kulturnih okolij, iz katerih te izhajajo, pa se pojavlja vprašanje, kakšne so dejanske možnosti za neformalno učenje v njihovem domačem okolju in kako to okolje vpliva na njihov razvoj. Bistveno vprašanje, ki si ga po njenem mnenju moramo zastaviti, je, ali se starši zavedajo vpliva svojih dejanj na razvojno in izobraževalno pot svojih otrok.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2006

Kako citirati

Berčnik, S. (2006). Neformalno izobraževanje dijakov in izobraževalne naloge družine. Andragoška Spoznanja, 13(4), 48–59. https://doi.org/10.4312/as.13.4.48-59

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso