Splošne knjižnice in izobraževanje odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.18.3.53-61Ključne besede:
izobraževanje odraslih, splošne knjižnice, informacijsko opismenjevanje, ugotavljanje potrebPovzetek
V prispevku obravnavamo konceptualne in zakonske podlage izobraževanja odraslih v splošnih knjižnicah. V drugem delu predstavljamo rezultate empirične raziskave o zanimanju za udeležbo na izobraževanjih s posameznih vsebinskih področij. V raziskavi je sodelovalo 943 odraslih uporabnikov Mestne knjižnice Ljubljana. Prikazane so razlike v izraženem zanimanju glede na spol, starost in doseženo stopnjo izobrazbe uporabnikov.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
07.10.2012
Kako citirati
Šinko, S. (2012). Splošne knjižnice in izobraževanje odraslih. Andragoška Spoznanja, 18(3), 53–61. https://doi.org/10.4312/as.18.3.53-61
Številka
Rubrike
Članki