Splošne knjižnice in izobraževanje odraslih

Avtorji

  • Simona Šinko

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.3.53-61

Ključne besede:

izobraževanje odraslih, splošne knjižnice, informacijsko opismenjevanje, ugotavljanje potreb

Povzetek

V prispevku obravnavamo konceptualne in zakonske podlage izobraževanja odraslih v splošnih knjižnicah. V drugem delu predstavljamo rezultate empirične raziskave o zanimanju za udeležbo na izobraževanjih s posameznih vsebinskih področij. V raziskavi je sodelovalo 943 odraslih uporabnikov Mestne knjižnice Ljubljana. Prikazane so razlike v izraženem zanimanju glede na spol, starost in doseženo stopnjo izobrazbe uporabnikov.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

7. 10. 2012

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Splošne knjižnice in izobraževanje odraslih. (2012). Andragoška Spoznanja, 18(3), 53-61. https://doi.org/10.4312/as.18.3.53-61

Podobni članki

1-10 od 655

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.