Digitalne razlike in e-izobraževanje

Avtorji

  • Marko Radovan Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
  • Dejan Dinevski

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.4.37-44

Ključne besede:

e-izobraževanje, izobraževanje odraslih, izobraževanje na daljavo, dostopnost, uporabnost, digitalne razlike

Povzetek

Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT) se z namenom razširitve dostopa do izobraževanja odraslih lahkouporabljajo na mnoge načine. IKT, zlasti internet, spreminja vse vidike življenja in delovanja sodobne družbe. Spletnoučenje v razvitem svetu se širi in postaja vse pomembnejša oblika poučevanja in učenja, vendar je uporaba IKT vučnem procesu večinoma delna in nepovezana. Kvalitativne spremembe v uporabi IKT v izobraževanju (z integracijoračunalniško podprtih oblik komunikacije in interakcije ter informacijskih virov zunaj tradicionalnega izobraževalnegaokolja) še niso bile v celoti dosežene. E-izobraževanje zunaj formalnih okoliščin je pogosto povezano z izboljšanjempismenosti odraslih in osnovnega izobraževanja. Nova tehnologija se lahko uporabi za številne izobraževalne programeza odrasle, ki se izobraževanja sicer ne morejo udeležiti, lahko pa je tudi pomembno orodje informiranja in svetovanja.Izobraževalce odraslih na tem področju čakajo še mnogi izzivi, npr. kako razširiti dostop do IKT na podeželju in manjrazvitih območjih, kako izboljšati digitalne kompetence in kako oblikovati e-učenje, ki bo dostopno vsem udeležencem.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

7. 12. 2012

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Radovan, M., & Dinevski, D. (2012). Digitalne razlike in e-izobraževanje. Andragoška Spoznanja, 18(4), 37-44. https://doi.org/10.4312/as.18.4.37-44

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>