Družina ostaja pomembna za medgeneracijsko sodelovanje in učenje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.19.2.10-28Ključne besede:
medgeneracijsko učenje, spremembe v družini, skupnostPovzetek
V prispevku prikazujemo, kako smo uporabili model partnerskega sodelovanja pri proučevanju izobraževalnih potreb in razvoju novih izobraževalnih programov v regionalnem okolju. Model smo razvili na Andragoškem centru Slovenije (ACS) v okviru razvojnega projekta z naslovom Razvoj kakovosti izobraževalne ponudbe v izbranih regijah. Osredotočili smo se na tri zaokrožene vsebinske sklope, in sicer ugotavljanje potreb po novih izobraževalnih programih, razvoj novih izobraževalnih programov ter njihovo umeščanje v regionalno okolje. Prikazujemo tudi temeljna metodološka izhodišča, na katerih so zasnovani novi izobraževalni programi, še posebno, kako v postopke kurikularnega načrtovanja umeščamo učnociljni in kompetenčni ter modularni pristop ter akcijsko izobraževanje. Posamezne faze v teh postopkih smo prikazali na treh primerih dobrih praks razvoja novih izobraževalnih programov v treh slovenskih regijah.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
07.07.2013
Kako citirati
Kump, S., & Jelenc Krašovec, S. (2013). Družina ostaja pomembna za medgeneracijsko sodelovanje in učenje. Andragoška Spoznanja, 19(2), 10–28. https://doi.org/10.4312/as.19.2.10-28
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki