Kapital znanja – temelj kreiranja znanja pri podjetnikih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.19.2.53-66Ključne besede:
mala in srednja podjetja, konkurenčnost, kapital znanja, kreiranje znanja, izobraževanje odraslihPovzetek
V študiji obravnavamo znanje kot ključni konkurenčni vir. Za oblikovanje novega znanja pa je temelj kapital znanja. Nonaka, Toyama in Konno so opredelili štiri dimenzije kapitala znanja. Z analizo smo ugotovili skladnost ugotovljenih kategorij konstrukta kapitala znanja: kapital znanja na podlagi izkušenj, kapital konceptualnega znanja, kapital rutinskega znanja in kapital sistemskega znanja.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
7. 07. 2013
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Vidic, F. (2013). Kapital znanja – temelj kreiranja znanja pri podjetnikih. Andragoška Spoznanja, 19(2), 53-66. https://doi.org/10.4312/as.19.2.53-66