Delo z nadarjenimi učenci: kako uspešni so lahko študijski krožki v osnovni šoli
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.19.2.82-85Ključne besede:
študijski krožki, nadarjeni učenci, medgeneracijsko sodelovanje, raziskovanje v humanistiki in družboslovju, neformalno učenjePovzetek
Predstavljena je oblika neformalnega učenja v študijskih krožkih na primeru dela z nadarjenimi učenci. Osnovna načela dela v študijskem krožku (participacija učencev/udeležencev pri izbiri vsebine, organizacija dela in učenja sta prepuščeni učencem, prav tako identifikacija in realizacija izobraževalnih in akcijskih ciljev ipd.) so dobra podlaga za delo z učenci, ki si želijo aktivnejšega in samoiniciativnejšega načina učenja. Študijski krožki, ki temeljijo na demokratičnih načelih učenja, tako pomagajo dopolniti vnaprej predpisane osnovnošolske programe in spodbujati pri učencih vedoželjnost, ki so jo pripravljeni skupaj zadovoljevati v učni skupini krožku in tudi v širši skupnosti.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
7. 07. 2013
Številka
Rubrika
Za boljšo prakso
Kako citirati
Malečkar, V. (2013). Delo z nadarjenimi učenci: kako uspešni so lahko študijski krožki v osnovni šoli. Andragoška Spoznanja, 19(2), 82-85. https://doi.org/10.4312/as.19.2.82-85