Razumevanje in zmanjševanje osipa v e-izobraževanju

Avtorji

  • Marko Radovan Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.18.1.28-37

Ključne besede:

e-izobraževanje, osip, izobraževanje na daljavo, tutor, IKT

Povzetek

V prispevku bomo obravnavali problematiko osipa v programih e-izobraževanja. Zagovorniki e-izobraževanja poudar- jajo več prednosti tega izobraževanja v primerjavi s klasičnim, na primer večjo odprtost, raznolikost učnega gradiva, prilagajanje načina in hitrosti učenja ipd. Kljub tem prednostim in naraščanju števila programov ter vključitvi e-izobraževanja v nacionalne strategije po vsem svetu pa se izvajalci e-izobraževanja srečujejo tudi s problematiko osipa. Raziskave namreč kažejo, da je osip v izobraževalnih programih, ki se izvajajo v e-obliki, večji kot v klasičnih programih. Razloge, ki vplivajo na ta osip, pa je treba upoštevati pri načrtovanju in izpeljavi e-izobraževalnih programov.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

7. 03. 2012

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Razumevanje in zmanjševanje osipa v e-izobraževanju. (2012). Andragoška Spoznanja, 18(1), 28-37. https://doi.org/10.4312/as.18.1.28-37

Podobni članki

1-10 od 928

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>