Razumevanje in zmanjševanje osipa v e-izobraževanju
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.18.1.28-37Ključne besede:
e-izobraževanje, osip, izobraževanje na daljavo, tutor, IKTPovzetek
V prispevku bomo obravnavali problematiko osipa v programih e-izobraževanja. Zagovorniki e-izobraževanja poudar- jajo več prednosti tega izobraževanja v primerjavi s klasičnim, na primer večjo odprtost, raznolikost učnega gradiva, prilagajanje načina in hitrosti učenja ipd. Kljub tem prednostim in naraščanju števila programov ter vključitvi e-izobraževanja v nacionalne strategije po vsem svetu pa se izvajalci e-izobraževanja srečujejo tudi s problematiko osipa. Raziskave namreč kažejo, da je osip v izobraževalnih programih, ki se izvajajo v e-obliki, večji kot v klasičnih programih. Razloge, ki vplivajo na ta osip, pa je treba upoštevati pri načrtovanju in izpeljavi e-izobraževalnih programov.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
7. 03. 2012
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Radovan, M. (2012). Razumevanje in zmanjševanje osipa v e-izobraževanju. Andragoška Spoznanja, 18(1), 28-37. https://doi.org/10.4312/as.18.1.28-37